30 Kasım 2015 Pazartesi

MHP'DE "PARTİ İÇİ DEMOKRASİ, ADALET VE HUKUK" YANLILARI ATAKTA

M.Akşener: Her türlü sorumluluğu almaya hazırız
MHP'de Selim Kaptanoğlu, Sinan Oğan ve Koray Aydın'dan sonra eski İstanbul milletvekili Meral Akşener olağanüstü kurultay çağrısı yaptı
Akşener'in açıklamalarından satır başları şöyle;
* Bizi gizli ve kirli senaryoların bozulması için kararlıyız.
* Hiçbir Türk bitti demeden bitmez. Ne mutlu Türküm diyene.
* Kimse üst kurul delegelerimizibnn üstünde değildir.
"HİÇBİR SİYASETÇİ İLE GÖRÜŞMEDİM"
Buradan açıklıkla söylüyorum ne Sayın Bülent Arınç'la ne Sayın Abdullah Gül ile ya da diğer siyasetçilerle bir araya gelmedim, herhangi bir görüşme yapmadım. Bu iddiayı yalanlamam rağmen hala bunu bu şekildeymiş gibi lanse edenleri de şaşkınlıkla karşılıyorum.
MERAL AKŞENER ADAY OLACAK MI?
Ben ve arkadaşların ülkücü iradenin üzerimize yükleyeceği her türlü sorumluluğu almaya hazırız. 
Şu an itibariyle çok değerli arkadaşlarımız aday olacaklarını açıkladılar. Kendilerine başarılar diliyorum. Her ülküdaşımızın Genel Başkan adayı olmaya hakkı vardır. 
Olağanüstü kongre yapılırsa, seçimli kongreye geçilecek
Hukuki bir metin üzerinden imza toplayacağız.  İşbirliği için rekabet edeceğiz. 
" HİÇBİR KOLTUĞA ADAY OLMAYACAĞIM"
* Milletvekilliği için aday olmayacağım. MHP'de hiçbir koltuğa talip olmayacağım. Sade bir vatandaş olacak milliyetçi harekete destek vermeye devam edeceğim.
"NİÇİN OY ALAMADIK?"
* Yapılan araştırmalarda Ben milliyetçiyim diyen sayısı yüzde 80, Türk Milliyetçisiyim diyen yüzde 30 ve ben dindarım diyen sayısı da ortada. Biz bunun için çalışırsak çok farklı rakamlar elde etmek mümkün.
* Biz oy alamamışsak biz kalkıp milletimizi suçlayamayız. Biz niçin oy alamadık sorusunu kendi kendimize sormamız halinde seçmenimizin bize teveccühünün olacağına inanıyoruz.
* Ben istediğimi elde etmediğim halde hiçbir görev gayesinde olmayacağım. Bizim için tek yol var. başaracağız, başaracağız, MHP'de kimseyi ihbar etmeden, şikayetçi olmadan var olmuştur. Bizde kimse korkak yoktur. Ben bütün hayatım boyunca "Pilavdan dönenin kaşığı kırılsın" diyen bir politikacıyım. Bizim için sokaktan çekilmiş tabirini kesinlikle reddetiyorum. MHP okumuş, yazmış, siyasi mantığı, bu ülke için hedefleri ve projeleri olan bir harekettir.
"SONUCUNA HEP BİRLİKTE KATLANALIM"
* Geçen Kurultay'da sayın Bahçeli'ye oy verdiler. Biz o üyelerin ferasetine inanıyoruz. Biz gelin Kurultay düzenleyelim ve eşit şekilde yarışalım. Sonucuna da hep birlikte katlanalım.
* Eğer MHP her seçimde daha fazla oy alsaydı o zaman bu toplantı yapılmayacaktı. Eğer sonuç bir başarısızlıkla genel başkan da o sorumluluğu üstlenmek zorundadır. Bu yarışı bir demokrasi şöleni içinde ortaya koyalım diye gönül isterdi.
TAHİR ELÇİ AÇIKLAMASI
Yakınlarına baş sağlığı diliyorum. Her türlü ölüm acıdır. Hiçbirimiz Türkiye'de bir yönetim içinde değiliz. Basında siz ne yazıyorsanız, hükümet ne diyorsa o hadiseler ışığında olaylara bakmalıyız. Bir korku iklimi artarak devam ediyor. Birbirimize karşı kullandığımız dilde saygı esas almamız gerekiyor. Bildiklerimiz basında söylenenlerden ibarettir.
(30 Kasım 2015 Pazartesi, Ulusal Ajans & Ulusal Haber)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder