5 Aralık 2016 Pazartesi

Demokrat Parti (DP) Konya İl Başkanı Durmuş ALAGÖZ; Genel Merkez sultası, haksızlık ve adaletsizliğe baş kaldırdı ve Demokratlara "Davaya sahip çıkın" dedi.


PAYLAŞIM, ELEŞTİRİ, YORUM VE KATKILAR: 

Adana kongresi hakkinda bir partili olarak izlenimlerim..

1- Teşkilat başkanımızın 2 gün önce Adana'ya gidip uzlaştırıcı birlestirici ve kucaklayici kongre zemine hazirlamaktansa adaylar arasında adaletsiz davranarak bir adayı taraftarlarını tehdit ederek 'kazanmanız halinde bile genel merkez olarak feshedilecegini söyleyerek kongreye gölge düşürmüştür.
2- Adana gibi AP ve DYP kalesi olan ilde, 130 delege ile OLAGAN kongrenin yapıldığı, 170 delegenin IPTAL edildiği...
3- Diğer il kongrelerinde tespit ettiğim gibi Adana kongremizde de" Turgut ULUMAN " büyük kongre delegesi olarak Adana disindan yazıldığı geçmiş mahalli seçimlerde başka partilere destek veren ve adayı yapılan taseronların organize bir şekilde büyük kongrede delegeligi ele geçirilerek SIZMA işlemi gerçekleştiğine şahit oldum...
4-Kongre Divani hazırlıksız acemice bir yönetim sergilendiğini mesela faaliyet raporu okunduktan sonra konuşma Hakki verilmemesi...Ozellikle liderimiz rahmetli Demirel'in Ne isminin ne de resminin kongre salonunda olmadığını ve zikredilmedigini hayretler içerisinde şahit oldum.
5-Genel Başkanımızı katildigi kongrelerde yeterli titizlik gosterilmedigini ve yanilttiklarini başkanımızın birleştirici ve butunlestirici özelliğine DARBE vurduklarini müşahade ettim.
6-Bu teşkilat başkanı ya istifa etmeli . Ya da bu il kongreleri için Özel bir Komisyon oluşmalı.. Aksi takdirde 60.000 aldığımız OYU bile ararız.
Partili olarak takdirinize sunarım.
Davanıza sahip çıkalım kardeşlerim.

Yusuf Bahadır Karakullukcu
Değerli Demokratlar, öncelikle hepinize saygılarımı sunuyorum, Sn.Durmuş Alagöz Başkanımın yazdıklarını okuyunca üzüldüm ancak şaşırmadım çünkü aynı oyunlar İzmirde de yapıldı üstelik Sn.Gn.Başkanımız, kongre konuşmalarında iki adaydan birisi için " bizim adayımız " diye anons ettiler.
Özellikle ben hem İl Bsk Yrd hem de MKK olarak, İl Başkanımızla beraber her şeyi Sn.Gn.Başkanımıza anlattık yani bilgisi vardı detaylıca, tüm yapılanlardan. Ama başarılı olamadık daha doğrusu kendimizi dinletemedik.
Şimdi düşünmenizi istiyorum; 3 yıldır İl yönetiminde görev alan, MKK üyeliği yapan, her g.seçimde Milletvekili adayı olan, partinin dibe vurduğu dönemde partisi için 1 BİR EV parası harcayan ben, tarafıma teklif edilen İl Başkanlığını kabul etmediğim ve Tamer Yentürü desteklediğim için ihanetle suçlandım.
Bizi destekleyen delegelere her türlü baskıyı hem de Gn.Başkanımızın adını kullanarak yaptılar, siyasi hayatımı bitirmekle ilgili beni tehdit ettiler, delegelerin listelerini değiştirdiler .....
Sonuç; KİM KAZANDI
Ben görevimi yaptım ve Sn.Gn.Başkanıma her şeyi anlattım ama olmadı ve tüm yanlışları internetten Demokrat Ailemle paylaştım çünkü başka yol bırakmadılar. Bu sefer de " ayıp parti içi meseleler paylaşılmaz " dediler.
.... Şahsi Düşüncem ....
EMLAKLAR KİMİ ZAMAN PARTİNİN GELECEĞİ VE BAŞARISI İÇİN SATILABİLİR ANCAK BALGAT DP NİN SON KOZUDUR VE BU GN.BAŞKAN YARDIMCILARI İLE ŞEFFAFLIK SAĞLANAMAZ VE SON KOZ HEBA OLUR. Bizler Devletini ve Partisini seven insanlarız. Saygılarımla
BeğenYanıtla21 saatDüzenlendi
Veli Kara Degerli demokratlar ihtilaflı konuları n üzererinde çok duruyorsunuz peki demokratları buyrun ayaga kaldıralım dediğimizde sizde çıt yok öküzün altında buzağı aramayalım buyrun hep birlikte ayaga kalkalım il teşkilatkarını güçlendirelim
Dursun Altaş Başkanım bunlardan bişey olmaz
Ömür Arslan Bu yönetim baştan sona DP safdışı etmek için kiralanmis ajanlardan oluşmuş bunlara parti değil keci dahi emanet edilmez genel başkan da dahil şeytan görsün yüzlerini ya bunlar partiden gider yaparti sahneden gider
BeğenYanıtla145 dk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder