11 Ağustos 2016 Perşembe

ALİ COŞKUN, Hakkındaki yalan ve iftiraları şiddetle "RED, TENZİH ve TEKZİP" etti.

Ali COŞKUN
TOBB E. BAŞKANI
58 ve 59 HÜKÜMETLER SANAYİ VE TİCARET BAKANI
BASIN AÇIKLAMASI
5 Ağustos 2016 tarihinde CNN-TÜRK televizyonunda Didem Arslan Yılmaz'ın yönettiği Nurettin Veren ve Prof.Dr. Ahmet Keleş'in katıldığı “Türkiye'nin Gündemi” açık oturum programının gece yarısı devam eden yaklaşık 4.üncü saat sularında konuşmacı Nurettin Veren'in FETÖ örgütü olarak ortaya çıkmış olan Fetullah Gülen Cemaatinden ve siyasi gelişmelerden bahsederken benim de adım zikredilmiştir.
Tamamen yakıştırma olarak yaptığı açıklamada belirttiği şekilde benim bu cemaatle hiç bir bağım yoktur ve olmamıştır.
1992 yılında geçirmiş olduğum elim trafik kazasında eşimi ve kızım kaybetmemin ardından yüzlerce taziye ziyaretlerinin birinde adı geçen şahsın Zaman Gazetesi heyetiyle gelerek taziye ziyaretinde bulundukları ve acımı unutmamda yapacağım sadaka ve yardımların sabır gücümü artıracağı tarzında telkinler olmuştu.
İstanbul Maltepe'de annem – eşim ve kızım hayrına yaptırmak istediğim cami inşaatı o zaman ki bölgeden sorumlu Kartal Belediyesinin talebi red ederek merhum eşime ait arsayı yeşil saha ilan etmesi üzerine bana okul yaptırma teklifinde bulundular. Ancak bu konuda ki kararım Prof. Dr. Sabahattin Zaim, Prof. Dr. Ayhan Songar'ın ve bazı iş adamlarının lise ve üniversite kurmak amacı ile vakıf oluşturulacağı teklifleri üzerine arsayı sadece Allah rızası ve rahmete vesile olması amacıyla bağışladım başkaca maddi desteğim olmadı. Coşkun Kız Lisesi hayır sevenlerin destekleri ile yapıldı.
Ali COŞKUN
TOBB E. BAŞKANI
58 ve 59 HÜKÜMETLER SANAYİ VE TİCARET BAKANI
Sonra ki yıllarda, başka hayır sevenlerin yaptırdığı okullarda bu kez Coşkun Eğitim Kurumları adı altında toplandı.
Ben hayatım boyunca dini özünden yaşamaya çalıştım hiç bir dini örgüt ve cemaatle ilişki kurmadığım gibi Dini siyasetleştiren, Dini ticaretleştiren şahıs ve cemaatlerden daima uzak durmuşumdur.
Nurettin Veren yaptığı talihsiz konuşmasında acılı günlerimde iyi niyetle yapmış olduğum arsa bağışı ve okuldan bahsettikten sonra “Ali Coşkun cemaati benim vasıtamla tanıdı, Coşkun Kollejleri kuruldu sonra da cemaatle ilişkisi devam etti” iddiaları tamamen gerçek dışı, hedef saptırıcı yorumlardır.
Siyasi hayatım boyunca suçu ortaya çıkmamış diğer sivil toplum kurum ve kuruluşlarla olduğu gibi cemaatin özel toplantıları dışında Gazete, Televizyon, açık oturum, sohbet programlarına katılma, Hastane, Üniversite, Okul, ziyaret ve umuma açık toplantılar sebebiyle görevli bir kaç şahısla tanışmamız ve görüşmemiz olmuştur, bunun dışında cemaatle ve üyeleriyle ilişkim olmamıştır.
NURETTİN VEREN'İN TALİHSİZ AÇIKLAMALARININ ÇİRKİN TARAFI
Nurettin VEREN
Amansız iftira ve karalama kampanyaları ile
"acaba" ne yapmaya!.. Neye ve kimlere
hizmet etmeye çalışıyor?
 
Tahminen 20 yılı aşkın zamandır karşılaşmadığım Nurettin Veren'in talihsiz açıklamalarının çirkin tarafı:, Milli iradeye, Demokrasiye ve Cumhuriyetimize karşı bir avuç, cinnet geçirmiş çılgının vatan hainliğine sürüklenerek Peygamber Ocağı olarak bilinen Ordumuz içinde emir komuta zinciri dışında girişmiş oldukları darbe harekâtı sonrası Milletimizin Demokrasi ve Cumhuriyete sahip çıktığı, Milli İrade nöbeti tuttuğu, meydanları şanlı bayraklarımızla doldurduğu bir ortamda yapılabilmiş olmasıdır…
ŞİDDETLE KINIYORUM
Kaldı ki kutsal dinimizin arkasına gizlenerek halkımızın samimi inançlarını istismarla Vatan hainliğine soyunduğu ortaya çıkan Nurettin Veren'in içinde bulunduğu bir örgütten bahsederken 24 yıl önce acılı günlerimde yapmış olduğum arsa bağışını, okul yapılışını çarpıtarak sarf ettiği sözleri benim cemaatle ilgimin devam ettiği şeklinde yorumlanabilecek şekilde ifade edilmiştir. Şiddetle kınıyorum.
Birlik Vakfı, İş Dünyası Vakfı, Aydınlar Ocağı gibi sivil toplum kuruluşlarında kurucu ve yönetici, İstanbul Sanayi Odasında, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği başkanlık divanında, 58 ve 59 Hükümetlerde Sanayi ve Ticaret Bakanı olarak görev yaptım. Hayatım boyunca ülkemin menfaatlerini kişisel ve her türlü menfaatin üstünde tutarak Devletime, Milletime onurla hizmet etmiş bir kişi olarak Devletim ve Milletime karşı ters düşecek hiç bir menfaat grubu ve örgütle ilişkim olmamıştır. Hukuki haklarım saklı kalmak üzere Durumu kamuoyuna arz ederim.
[Ankara, 08.Ağustos.2016]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder