15 Mart 2018 Perşembe

SON DAKİKA "ŞOK HABER" İYİ PARTİ SARSILIYOR. AKŞENER ÇÖKTÜ!..

Akşener çöktü: Genel Başkan Yardımcısı Prof. Dr. Erdem partisinden istifa etti!
İYİ Parti’de büyük deprem yaşanıyor. Genel Başkan Yardımcısı Prof. Dr. Mustafa Erdem görevinden ve partisinden istifa ettiğini açıkladı. (A+A-)
İYİ Parti’de Mustafa Erdem şoku yaşanıyor. Özellikle Koray Aydın’a olan yakınlığıyla bilinen Genel Başkan Yardımcısı Prof. Dr. Mustafa Erdem, Ankara İl Kongresinde yaşanan olayları neden göstererek, hem görevinden hem de İYİ Parti’den istifa ettiğini açıkladı.

HUKUK VE SEÇİM İŞLERİNDEN SORUMLUYDU
Hukuk ve Seçim İşlerinden Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Prof. Dr. Mustafa Erdem, Ankara il kongresindeki olaylar nedeniyle istifa etti.
ERDEM’İN ŞOK İSTİFA AÇIKLAMASI
Sosyal meday üzerinden yaptığı açıklamada "‪İYİ Parti Kurucular Kurulu üyeliği, Genel İdare Kurulu üyeliği ile Hukuk ve seçim işlerinden sorumlu genel başkan yardımcılığı görevlerimden 12 Mart 2018 tarihi itibari ile ayrılmış bulunmaktayım. Siyasi hayatım boyunca bana desteklerini esirgemeyen bütün gönüldaşlarıma yürekten şükranlarımı sunuyorum. Herkesten haklarını helal etmelerini istiyorum. Allah’a emanet olunuz..." dedi.


AKŞENER’E BÜYÜK DARBE
Genel Başkan Yardımcısı Erdem’in istifası İYİ Parti içerisinde yaşanan çok büyük kavga ve tartışmaların son noktası olarak nitelendirilirken, Meral Akşener’in yaşanan bu istifayı nasıl karşılayacağı merak konusu. İYİ Parti içerisinde yaşanan büyük çalkalanmaların artık durdurulamaz hale geldiği ve çok yakında parti içerisinde büyük çekişmelerin ve istifaların geleceği de konuşulanlar arasında.
(KAYNAK: Hakan Sönmez siyasetcafe.com)
-YORUM, ELEŞTİRİ VE KATKILAR:
Sayın Sınacı, (Ulusal Haber & Ulusal Ajans) 
Parti ci değilim.Fakat  bir ideal bir inanç niye çöksün?
Sayın Hüsamettin Cindoruk uzaktan takip ettiğim politikacı.Güzel Konusur fakat hep kaçarMeclis Baskanlığınan kaçar,siyasetten kaçar,DYP den kaçar.
Genç Parti ,propaganda çalışmaları yaparken,''Bu partinin harcadığı paralar '' kanunsuzdur dedi.Fakat sonunu getiremedi.TC ye yapılan   büyük kötlüklerin yolunu engellemedi.
Simdi düşünüyorum,biz lider yetiştirme cabasında bulunmıyan toplumuz.
Ben kendime bakıyorum,hayatım hep kendimi kurtarmakla geçmiş.
Gürcüsü,Yahudisi,Ermenisi,Rumu,Arab ı,Kürdü ,Global Güclerin dinci sahtekarları gelip ,basımıza lider oluyor.
Biri çıkyor çiftlik Bank kuruyor,halkı dolandırıyor.Biri çıkıp,sen nasıl banka kurarsın demiyor.Adam para topluyor.Herhalde bazılarını besliyordur.
Lider ,topraktan çıkmaz.Yetişir.
Geçte olsa Klasik Müzik dinliyorum.Yahu ,tabiatı şiirleştiren bu müzüiği dinliyen toplumlar,o güzelim tarım alanlarını çıkar üğruna  beton yığınına çevirmez dedim.
Allah ın yarattığı güzellikleri görenler,Yüce Allah ı daha iyi tanır.
İçlerindeki ,kin ve nefreti öne çıkaran ve Allah ın yarattığı canlıları ,yapıları,güzellikleri yok eden insanların  Müslümanlıkla ne ilgisi olabilir?
Ben rejimi beğenmiyorum diye yıkıcı muhalefet yapan ,Suriyeli isyancılar  ne kazanacak?
Sadece Yabancı sömürgecilere hizmet ediyorlar.
Bende ülkemin soyulmasına,yağmalanmasına karsıyım.Onu yaptıranlara karsı muhalifim.
Fakat,muhalifim diye,Yabancı güçlerle isşbirliği yaparak ,yıkmak,yakmak ,öldürmek benim yolum olamaz.
Güzellikle,mantıkla  TC ayağa kaldırmak zorundayız.
Ticarette gördüm,Kötülük yapanların çoğu silindi.Yalancı,sahtekar siyasetçilerde silinecek.Bu Tabiatın kanunudur.
Bir Erdem gider bin Erdem gelir.
Erkan Mumcu ,bağırdı ,çağırdı,Melih amca seçimden önce kendisini ni ziyaret etti.
Seçimi bıraktı,eşini aldı Avrupa gezisine   gitti.
Melih amca ona bir sekilde kanca atmış olabilir.
Adamın sesini sonsuza kadar kestiler.
Gur-Buz

E-Turkiyeyiz Biz dagitim listesi Turkish Forum - Dunya Turkleri Birliginin yayin organidir ve web sitesi http//www.turkishnews.com ile birlikde calisir.. facebook siteleri ise https://www.facebook.com/TurkishForumPage ve https://www.facebook.com/turkishnewspage olarak secilmisdir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder