4 Ocak 2016 Pazartesi

BEYOĞLU (İstanbul) BELEDİYESİ HABERLERİ BEYOĞLU’NDA İHTİYAÇ SAHİBİ AİLELERİN YÜZÜ GÜLDÜ‏

Sonraki iletiBEYOĞLU BELEDİYESİ HABERLERİ
BEYOĞLU’NDA İHTİYAÇ SAHİBİ AİLELERİN YÜZÜ GÜLDÜ‏
BEYOĞLU-Beyoğlu’nda ikamet eden ihtiyaç sahibi alileri zorlu kış günlerinde yalnız bırakmayan Beyoğlu Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü, ihtiyaç sahibi aileleri tespit ederek kömür ve ev eşyası yardımında bulundu.
Beyoğlu Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü
Beyoğlu Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü ekipleri kar kış demeden ihtiyaç sahibi vatandaşlara yardım elini uzatmaya devam ediyor. Sosyal Market ekipleri kar nedeniyle evlerinden çıkamayan yaşlı ve engellileri telefonla arayarak ihtiyacı olan ürünleri kapılarına kadar götürerek teslim ediyor. Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü’ne bağlı diğer bir ekip de sosyal inceleme sonrası ev eşyası ve yakacağa ihtiyacı olan vatandaşları belirleyerek ihtiyaç duydukları eşyayı ve yakacağı evlerine kadar götürerek zorlu kış şartlarında rahat bir nefes almalarını sağlıyor.
YAŞLI TEYZELERE KÖMÜR YARDIMINDA BULUNDULAR
Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü, Hacı Ahmet Mahallesinde ikamet eden yaşlı bir teyzeyle Kalaycıbahce’de ikamet eden ve zor durumda olan pembe teyzeyi bu zorlu kış günlerinde yalnız bırakmadı. Ekonomik imkanları yeterli olmadığı için yakacak kömür alamayan ailelere yardım elini uzatan Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü, alilere kömür yardımında bulundu. Kömürler ailelerin evlerine kadar götürülerek teslim edildi.
İHTİYAÇ SAHİBİ AİLELERİN EV EŞYALARI SOSYAL MARKET’TEN
Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü’ne bağlı ekipler, ayrıca Küçükpiyale Mahallesinde oturan Güllü Pikay ile Piripaşa Mahallesinde ikamet eden Durmuş amcanın ev eşyasına ihtiyacı olduğunu tespit ederek eşya yardımında bulundular. Sosyal Yardım İşleri Müdürü Ali Koca ile birlikte ihtiyaç sahibi aileleri ziyaret eden ekipler, ailelerin ihtiyacı olduğu ev eşyalarını teslim ederek Beyoğlu Belediye Başkanı Ahmet Misbah Demircan’ın da selamını ilettiler.







* Bu bildiri size Beyoğlu Belediyesi tarafından gönderilmiştir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder