17 Mayıs 2016 Salı

Dünya Yerel Yönetim ve Demokrasi Akademisi WALD Vakfı 23. Yılını Kutladı...

WALD 23. YILINI KUTLADI
Dünya Yerel Yönetim ve Demokrasi Akademisi Vakfı (WALD) 23. kuruluş yıl dönümünü kutladı. Vakıf merkezinde gerçekleşen programa; WALD Mütevelli Heyet Başkanı Dr. Av. Mustafa ÜNAL, WALD Yönetim Kurulu Başkanı ve UCLG-MEWA Genel Sekreteri Mehmet DUMAN, İstanbul aşığı olarak da bilinen Prof. Dr. Semavi EYİCE, Türkiye-Tunus İşbirliği Platformu Başkanı İbrahim TUNUSLUOĞLU, Yerel Yönetim Temsilcileri ve Akademisyenler katıldı.
Dünya Yerel Yönetim ve Demokrasi Akademisi Vakfı (WALD) 23. kuruluş yıl dönümü etkinlikleri kapsamında Prof. Dr. Semavi EYİCE “Osmanlı’dan Günümüze Vakıflar” konulu bir söyleşi yaptı. EYİCE "Vakfiyeler çok önemli bilgiler içermesine rağmen ne yazık ki derlenmiş halde değillerdir." dedi.
Katılımcılara teşekkür eden WALD Başkanı Mehmet DUMAN, “WALD olarak 23 yıldır Yerel Yönetimlere birçok hizmet sağladık bundan sonrada çalışmalarımız tüm hızı ile devam edecek” dedi. Program 23. kuruluş yıl dönümü pastasının kesilmesi ile sona erdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder