22 Haziran 2017 Perşembe

Allahın Belâsı kâfir mütecavize "Linç Edilerek İdam ve İnfaz" Kararı Vermeyen Yargı ve Yargıç Kahrolsun

İSLAMCI DERNEĞİN BAŞKANI 'PEYGAMBERİN BİR GÜNÜ' ADLI KİTABI OKUTURKEN 4 ERKEK ÇOCUĞA TECAVÜZ ETTİ
İslamcı “Gençlik İlim ve Hikmet Derneği” (GİHDER) Genel Başkanı Rafet Ermiş’in yerel mahkeme tarafından verilen cezası Yargıtay 14. Ceza Dairesi tarafından onandı.
Sinop’un Gerze ilçesinde 2015 yılında 4 erkek çocuğuna tecavüz ve cinsel tacizde bulunduğu iddiası ile çıkartıldığı Sinop Ağır ceza mahkemesi tarafından 23 yıl 9 ay Hapis cezası alan İslamcı “Gençlik İlim ve Hikmet Derneği” (GİHDER) Genel Başkanı Rafet Ermiş’in yerel mahkeme tarafından verilen cezası Yargıtay 14. Ceza Dairesi tarafından onandı.
"PEYGAMBERİN BİR GÜNÜ" ADLI KİTABI OKUTURKEN TECAVÜZ ETTİ
Halksesi’nden Mete Çağdaş’ın haberine göre; 2015 yılında yaşanan olayda Gerze ilçesinde GİHDER’e bağlı kuran kursuna gelen erkek çocuklarına cinsel tacizde bulunan Ermiş, o zaman 7 yaşında olan  A.B.T. isimli çocuğu kucağına oturtarak ve “Peygamberin bir günü” adlı kitabı okuturken tecavüz etmişti.
Tecavüze uğrayan çocuk yaşadığı o anı şöyle anlatmıştı: “Ben bilgisayar masasında otururken yanıma geldi ve ‘beraber kitap okuyalım’ diyerek kendi odasına götürüp kapıyı arkadan kilitledi. Daha sonra masa üzerine kitap koyarak okumamı söyleyip beni kucağına oturttu ve benim pantolonumu aşağı doğru indirdikten sonra, kemerini açarak beni kucağına oturttu. Benimle birlikte ileri geri sallanarak cinsel organını bana temas ettirdi. Bu sırada canım çok yandı ve korktuğumdan bir şey diyemedim, donup kaldım. Bu olayların olduğu sırada kardeşim kapıyı açmaya çalışınca benim pantolonumu yukarı doğru çekerek, kucağından indirip kapıyı açtı.”
“İNŞALLAH HAPİSTE ÖLÜR”
Yargıtay kararı için konuşan baba C. T. ise “Cezasının onanması sevindirici ama bana göre verilen ceza az oldu. Rabbimden tek dileğim hapisten çıkamamasıdır. İnşallah hapiste ölür” dedi. Öte yandan baba C. T. mahkeme esnasında sinirlerine hakim olamamış ve sanık Rafet Ermiş ve avukatı ile mahkeme esnasında tartışma yaşamıştı. Bu nedenle C. T.’ye  14 ay hapis cezası verilmişti. O ceza için de acılı babanın bir üst mahkemelere olan itirazları sürüyor.
AKP’Lİ AVUKAT DA KURTARAMADI
İslamcı dernek başkanı Rafet Ermiş’i, 7 Haziran 2015 seçiminde İstanbul’dan AKP milletvekili aday adayı olan Avukat Necip Kumandaveren savunuyordu. Tecavüze uğrayan çocuğun “Rafet Ermiş yanıma geldi ve beraber kitap okuyalım diyerek beni kendi odasına götürüp kapıyı arkadan kilitledi. Daha sonra masa üzerine ‘Peygamberin Bir Günü’ isimli kitabı koyarak okumamı söyleyip beni kucağına oturttu…” sözlerini mahkemede yalanlayarak itiraz eden avukat ile tecavüz mağduru baba mahkeme hakimi karşısında sözlü arbede yaşamışlardı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder