11 Aralık 2014 Perşembe

Mahalli Seçimlerde Hile, Sahtekârlık ve Suiistimal yapıldığı resmen kanıtlandı..

Sandık başkanı itiraf etti
Sandık başkanı 30 Mart Yerel Seçimlerinde oyların değiştirildiğini itiraf etti.
İstanbul, Kâğıthane’deki sahte oy iddiasıyla ilgili yargılanan 1060 No’lu sandık başkanı Kara, oyların değiştirildiğini itiraf etti. Kara, “Benim yaptığım 1 ve 8 oyluk değişiklikler değil birçok değişiklik yapılmış” dedi.
Bugün gazetesinin haberine göre; 30 Mart 2014 Yerel Seçimleri’nde Kağıthane’de hile yapıldığı iddiasıyla açılan 37 soruşturmadan 29’u davaya dönüştü. 1060 No’lu sandıkta hile yapıldığı iddiasıyla 8. Asliye Ceza Mahkemesinde açılan davada sandık görevlisi Sanık Necmettin Kara ifade verdi.
Mahkemede ifadesi alınan sandık görevlisi sanık Necmettin Kara görevli olduğu 1060 No’lu sandıkta kendisinin dışında değişiklik yapıldığını itiraf etti. Kara, oyların değiştirilmesiyle ilgili şunları söyledi:
SORUŞTURMADA ÖĞRENDİM
“Ben sandığı teslim ederken iptal edilen oylarla ilgili olarak hesaplarım tutmadığı bana söylendi. 1 oy ve başka bir kısımda da 8 oyluk iptallerimiz vardı. Oradaki görevli bana denkleştirme yapılacağını üsteki iptalin altları da etkilediğini söyleyip paraf etmemi söyledi.
Ben dediğini yaptım. Soruşturma aşamasında gördüm ki benim yaptığım 1 ve 8 oyluk değişiklikler değil birçok değişiklik yapılmış. Bunları ben yapmadım. Söz konusu evrakları ben, Mustafa Püne ve Zafer Eraslan isimli şahıslara teslim ettim.”
KURULA SORULACAK
Sandık başkanı Kara’nın ifadesinin ardından mahkeme Kara’nın ‘evrakları temsil ettim’ dediği Mustafa Püne ve Zafer Ersanlan isimli şahısların Kağıthane İlçe Seçim Kurulu’na sorularak bu kişilerin kim oldukları konusunda bilgi istenmesine karar verdi.
CHP’NİN 70 OYUNU 1 (BİR) OY'A İNDİRMİŞLER
8. Asliye Ceza Mahkemesi’nde görülen davanın iddianamesinde yer alan 1060 No’lu sandıkta yapılan incelemede oy listelerinde CHP’nin 70 olan oyunun 1 oy olarak değiştirildiği belirtildi. Aynı sandıkta SP’nin oyu 10 iken 11’e, AKP’nin oyu 112 iken 198’e çıkarılmış. MHP’nin 33 olan oyunun ise 21’e olarak yazıldığı belirlendi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder